FAQ - Najczęstsze Pytania i Odpowiedzi

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

  1. Zamówienie można opłacić tzw. szybkim przelewem (“przelew natychmiastowy”), który księgowany jest od razu, w związku z czym zamówienie może być od razu spakowane i wysłane (do 15.00).
  2. Zamówienie można też opłacić zwykłym, tradycyjnym przelewem. Dane do przelewu pojawią się na stronie po złożeniu zamówienia oraz zostaną wysłane e-mailem. Nasze konto: Eko Amazonka, ING Bank Śląski, nr. 83 1050 1025 1000 0097 6710 9888. W tytule proszę podać numer zamówienia.

     

Dane do przelewu bankowego: Eko Amazonka Marta Galas, ul. Warszawska 120, 05-075, ING Bank Śląski, nr. 83 1050 1025 1000 0097 6710 9888 ,  Bic SWIFT: INGBPLPW.  W tytule proszę podać numer zamówienia.

Zależy to przede wszystkim od formy płatności – zamówienia opłacone szybkim przelewem do godz. 15.00 wysyłane są od razu i najczęściej są dostarczane już następnego dnia roboczego (do 2 dni). Szczegóły na temat czasu realizacji znajdziesz w zakładce DOSTAWA.

Do każdego zamówienia, w momencie jego zrealizowania, czyli spakowania i przygotowania do wysyłki, wystawiana jest faktura VAT. Faktura jest wysyłana na podany w zamówieniu adres e-mail przez system “Fakturownia”.

Tak, oczywiście można opłacić zamówienie z konta w innej niż PLN walucie. Należy zanaczyć wtedy podczas przelewu konkretną kwotę która ma dotrzeć do nas na konto – do tej kwoty Państwa bank może doliczyć prowizję za przewalutowanie, więc kwota do zapłaty za taki przelew może być wyższa. Ponieważ taki przelew może “iść” trochę dłużej, najlepiej dodać do zamówienia komentarz: “płatność w innej walucie”.

Zamówienia pakowane są w sposób jak najbardziej ekologiczny, czyli głównie przy użyciu kartonów i wypełniaczy papierowych. Jeśli w Twojej paczce znalazł się inny wypełniacz w postaci eko-pianki, czy też folii bąbelkowej wiedz że jest to surowiec który trafił do nas od dostawcy, nie wyrzucamy go zatem (o ile jest w należytym stanie) i wykorzystujemy ponownie, pakując w ten sposób Twoje zamówienie.

Przelew tradycyjny jest księgowany w ciągu 1-2 dni roboczych. Po 3 dniach roboczych nieopłacone zamówienia “przelewem tradycyjnym” mogą zostać anulowane. Jeśli zatem opłacisz zamówienie np. 2 dni później to napisz nam o tym na kontakt@ekoamazonka.pl.

Zdublowane i nie dokończone (“szybkie przelewy”) zamówienia są od razu usuwane.

Jeśli aktualnie nie ma na stanie produktu który Ciebie interesuje możesz wejść na podstronę tego produktu – wyświetli Ci się wtedy informacja o dodaniu do powiadomień – jeśli produkt się ponownie pojawi na sklepie dostaniesz powiadomienie na maila.