– – – Reklamacje – – –
Jeśli zamówiony produkt jest wadliwy proszę o przesłanie opisu zaistniałej sytuacji oraz zdjęć wadliwego produktu na mail: kontakt@ekoamazonka.pl.
Proszę również o podanie numeru zamówienia i numeru telefonu kontaktowego. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie.

– – – WYMIANA i DARMOWY ZWROT – – –
Poniżej znajdziesz informacje na temat darmowego zwrotu przy Wymianie produktu (np. na inny rozmiar). Jeśli interesuje Ciebie TYLKO ZWROT – przewiń stronę do paragrafu: — ZWROTY (bez wymiany) —
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia można dokonać zwrotu całości lub części zamówienia. Zwracane produkty powinny być w stanie nie zmienionym, nie używane i kompletne: czyste, wraz z metkami, w oryginalnym i nie zniszczonym opakowaniu. Nasze produkty można przymierzyć (tak jak w sklepie stacjonarnym), ale nie nosić/używać.
Aby dokonać DARMOWEGO ZWROTU (turbanu/czepka/piżamy/szlafroku):
1. Zapakuj do oryginalnego opakowania zwracane produkty (UWAGA-produkty których NIE dotyczy darmowy zwrot to: opaski materiałowe, kosmetyczki, kosmetyki i produkty dla DOMU)
2. Złóż i opłać nowe zamówienie z innym kolorem/rozmiarem wymienianego produktu i zapisz jego numer.
3. Do zwracanych produktów dołącz nasz wydrukowany i wypełniony “Formularz Zwrotu i Wymiany” LUB napisz na kartce poniższe informacje dotyczące zwrotu i wymiany:
a.) Twoje Imię i Nazwisko
b.) Twój adres
c.) Twój numer telefonu
d.) Numer Zwracanego zamówienia
e.) Numer konta bankowego do zwrotu środków
f.) Numer NOWEGO zamówienia (wymiany)
4. Wyślij paczkę poprzez stronę Inpost “Szybkie Zwroty”. Prosimy o wybór odpowiedniej wielkości paczki – jeśli odsyłasz paczkę w oryginalnym opakowaniu najczęściej będzie to “paczka mała”. NIE trzeba podawać numeru zwracanej paczki (tylko nasz numer zamówienia). Gdy zaakceptujemy Twój zwrot dostaniesz etykietę/kod zwrotu. Wydrukuj etykietę/spisz kod zwrotu i nadaj zwrot w dowolnym paczkomacie.
5. Po otrzymaniu zwracanych produktów i potwierdzeniu ich nienaruszonego stanu, od razu zlecamy zwrot poniesionego kosztu produktów na podane w Formularzu Zwrotu konto bankowe. Jeśli NIE zostanie podany numer NOWEGO zamówienia (wymiany) od zwracanego kosztu produktu odejmujemy koszt “szybkiego zwrotu” tj. gab.A: 10,14zł , gab.B: 10,50zł, gab.C: 10,87zł (ceny brutto).
Jeśli nie podasz nam numeru konta bankowego wtedy zwrot środków zostanie wykonany za pomocą operatora płatności, który był używany przy złożonym zamówieniu: np. zwykły przelew bankowy lub szybkie przelewy (pamiętaj że wtedy nazwa nadawcy przelewu to: dla Przelewy24 to “PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA”, a dla Blue Media “BlueMedia S.A.).
W przypadku braku akceptacji zwrotu towar zostanie odesłany z powrotem do klienta.
Darmowy zwrot jest jednorazowy tj. Nowe/Wymieniane zamówienie (podane w formularzu ”Zwrotu i Wymiany”) nie podlega już kolejnemu darmowemu zwrotowi.
– – – ZWROTY (bez wymiany) – – –
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia można dokonać zwrotu całości lub części zamówienia. Zwracane produkty powinny być w stanie nie zmienionym, nie używane i kompletne: czyste, wraz z metkami, w oryginalnym i nie zniszczonym opakowaniu. Nasze produkty można przymierzyć (tak jak w sklepie stacjonarnym), ale nie nosić/używać.
Aby dokonać zwrotu:
1. Zapakuj do oryginalnego opakowania zwracane produkty
2. Do zwracanych produktów dołącz nasz wydrukowany i wypełniony Formularz Zwrotów LUB napisz na kartce poniższe informacje dotyczące zwrotu:
a.) Twoje Imię i Nazwisko
b.) Twój adres
c.) Twój numer telefonu
d.) Numer Twojego zamówienia
e.) Powód zwrotu: nie pasujący kolor / fason / za duży-za mały rozmiar ?
f.) Numer konta bankowego do zwrotu środków
3. Wyślij paczkę za pomocą “Szybkich Zwrotów Inpost” (koszt Szybkiego zwrotu to dla gabarytu A to: 10,14zł, gab.B: 10,50zł, gab.C: 10,87zł / brutto). NIE trzeba podawać numeru zwracanej paczki (tylko nasz numer zamówienia). Gdy zaakceptujemy Twój zwrot dostaniesz etykietę/kod zwrotu. Wydrukuj etykietę/spisz kod zwrotu i nadaj zwrot w dowolnym paczkomacie. Możesz także odesłać paczkę na swój koszt na poniższy adres:
Adres do zwrotów:
Eko Amazonka Marta Galas
ul. Warszawska 120
05-075 Warszawa
5. Po otrzymaniu zwracanych produktów i potwierdzeniu ich nienaruszonego stanu, od razu zlecamy zwrot poniesionego kosztu produktów na podane w Formularzu Zwrotu konto bankowe. Jeśli zwrot odsyłany był za pomocą “Szybkich Zwrotów Inpost” wtedy koszt tego zwrotu zostanie odjęty od kosztu zwracanego produktu! Zwrot jest darmowy tylko przy Wymianie (patrz powyżej “Zwrot i Darmowa Wymiana”).
Jeśli do zwracanego produktu nie zostanie dołączony nasz Formularz Zwrotu, wtedy zwrot środków zostanie wykonany za pomocą operatora płatności, który był używany przy złożonym zamówieniu: np. zwykły przelew bankowy lub szybkie przelewy (pamiętaj że wtedy nazwa nadawcy przelewu to: dla Przelewy24 to “PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA”, a dla Blue Media “BlueMedia S.A.).
W przypadku braku akceptacji zwrotu towar zostanie odesłany z powrotem do klienta.